9 תשובות
שאין לו כנראה אישה.. אז הוא מתנחם בחתול
קצת מוגזם אבל שיהיה לו בכייף.
מגניב, אבל קצת מוגזם.
שהוא קצת אובססיבי לגבי החתול שלו...
חחח קצת מוגזם.
אנונימית
שזה מעט חולני, מה זה להחליף מצעים, מזגן.. זה מוגזם, סה"כ חתול
לא ילד.
לא ילד.
אם טוב לו עם זה אז בסדר אנח לא יכולה לשפוט בן אדם.
שיהיה לו ובמיוחד לחתול בכיף
אנונימית
שהוא מקסים. שיעשה מה שבא לו כל עוד הוא לא פוגע בו.
באותו הנושא: