5 תשובות
מה את היית רוצה שהוא ישלח לך?
אנונימי
פשוט תשלחי לו הודעה ותכתבי שאת רוצה להמשיך עם הקשר שלכם.
או שתכתבי לו מה שהיית רוצה שיכתוב לך.
או שפשוט אם את דלוקה עליו/אוהבת אותו - אז תגידי לו את זה, בלי להתייפיף.
או שתכתבי לו מה שהיית רוצה שיכתוב לך.
או שפשוט אם את דלוקה עליו/אוהבת אותו - אז תגידי לו את זה, בלי להתייפיף.
שואל השאלה:
מה לשלוח לו?
מה לשלוח לו?
אנונימית
לוותר על האגו ולשלוח לו בעצמך.
אנונימי
תשלחי לו את הודעה.
באותו הנושא: