8 תשובות
תבקשי ממישהו
היי שואלת השאלה, ערב טוב, מה שלומך?
חוץ מחיבוק וירטואלי אני לא כל-כך אוכל לעזור לך במה שביקשת.. אבל, אולי את רוצה שנדבר מעט?
אולי את רוצה לספר לי מה קרה שאת מרגישה בודדה וצריכה חיבוק?
אני אשמח להקשיב ולנסות להבין, אולי אוכל לעזור לך אפילו במעט או לשפר את ההרגשה שלך (:
תרגישי הכי חופשי ונוח בעולם לפנות ולדבר, אני כאן בשבילך תמיד.

לילה טוב (:
תחבקי את הדובי, זה הכי קרוב לחיבוק עכשיו
היי
אני פה שלחי בפרטי
אל תיתביישי
אמא אבא
חברים
ותדמייני שאני מחבקת אותך עכשיו:)
קחי חיבוק (:
אין כמו לחבק את הכרית או את אמא או את הכלב/חתול.
אנונימי