2 תשובות
אם התאם סים שאת מדברת עליו זה ריבוע יותר גדול אם חור באמצע שהכנסת לתוכו את הסים אז את פשוט לוחצת על הסים והוא מתפרק.
שואל השאלה:
זה עם דבק מה עושים