4 תשובות
אם הוא איתך הוא כנראה אוהב אותך..
לדעתי תמצאי דרך לספר לה בעדינות
זה יכעיס אותך ויגאום לכם לריב, אבל תנסי גם לחשוב על הנקודת מבט שלה
תסבירי לה שכמו שאמרת שאם היית יודעת שזה הוא אז לא היית ממשיכה וזה..
מקווה שהכל יסתדר
שברי עליה כיסא
תצטרכי להגיד לה את האמת.. לא כדאי לך להמשיך להסתיר כי אז זה יסתבך עוד יותר. את צריכה להגיד לה ככה " תקשיבי, אני מצטערת שלא סיפרתי לך קודם אבל לי ולבחור שאת דלוקה עליו יש קטע. אני ממש מקווה שזה לא יפגע בחברות שלנו"
למה המינוסים טיפה הומור הנגב פחות יבש ממכם
באותו הנושא: