4 תשובות
אם לא תחזרו ולטובה פשוט אל תעני,
זה לטובתך
זה לטובתך
שואל השאלה:
התנתקתי מהשאלה אז לא אוכל להביא פרחים.. אבל מה לכתוב לו? שיהיה בסדר ולשאול מה איתו?
התנתקתי מהשאלה אז לא אוכל להביא פרחים.. אבל מה לכתוב לו? שיהיה בסדר ולשאול מה איתו?
אנונימית
גם אם התנתקת מהשאלה תוכלי להביא פרחים
שואל השאלה:
לא.. אין את הכפתור
לא.. אין את הכפתור
אנונימית
באותו הנושא: