6 תשובות
כי מן הסתם שמעו שירים רוק (?)
אנשים אוהבים לשפוט ולהגיד דברים בלי שהם יודעים מה הם זורקים לאוויר
כמו שאנשים מבקרים כל דבר אחר, זה כמו שיוצא לכולנו להגיד "אני שונא (מאכל כלשהו)" בלי שאפילו טועמים אותו.
זה הכל על סמך מה שהם שמעו או לא שמעו מכל מיני אנשים, ועל סמך דעות קדומות שלא מפרגנות כל כך לז'אנר הזה.
זה הכל על סמך מה שהם שמעו או לא שמעו מכל מיני אנשים, ועל סמך דעות קדומות שלא מפרגנות כל כך לז'אנר הזה.
יש המון שירי רוק שהם לא צרחות.
טוב הפסד שלהם בסהכ
טוב הפסד שלהם בסהכ
כי כשחושבים על קבוצה מסויימת ישר חושבים על הקיצוניים בה.
כשחושבים על שמאלנים, למשל - ישר חושבים על אלה שרוצים למסור שטחים.
כשמדברים על רוק - יש את הדת' מטאל, למשל, שהוא ועוד תת ז'אנרים הם המקור לעניין ה"רוק זה רק צרחות".
כשחושבים על שמאלנים, למשל - ישר חושבים על אלה שרוצים למסור שטחים.
כשמדברים על רוק - יש את הדת' מטאל, למשל, שהוא ועוד תת ז'אנרים הם המקור לעניין ה"רוק זה רק צרחות".
אנשים אוהבים לחשוב שהם כאלה גאונים גדולים ולדעת הכל אל תתייחסי זה הפסד שלהם מה לעשות לא לכולם יש שמיעה טובה :)
באותו הנושא: