14 תשובות
אסמא
דנה ואסמא.
יעל וסלאבה
אסמא
את כולם בעיקרון ^-^
אבל דנה ולנדאו <3
אבל דנה ולנדאו <3
סלאבה יעל ודרור
קשה לבחור אני אוהבת את כולם!
דרור ואסמא כל כך
דנה
סלאבה, אסמה, דרור, ויעל.
תאכלס אני אוהבת את כולם חוץ מאבא של סאד (אני לא זוכרת איך קוראים לו) אבל הוג שאני הכי אוהבת זה דרור ואסמה
אנונימית
דנה, שלומי, לנדאו, סלאבה, יעל
את דנה - אגם רודברג
דנה והערביה וסלאבה
באותו הנושא: