5 תשובות
כמעט בכיתי.
אחותי...
למה?
חח כשראיתי את הכלב כבר כמעט בכיתי
אסביר לכם את הסרטון. ראיתי את המלא בפייסבוק אם אמצא אשלח קישור.
בעצם מדמים את הגינגית (הילדה הקטנה) לכלב, היא מלכלכת, מפריעה, מפלגנת. נותנים לה יחס רע, כשהיא רוצה לשחק לא מתייחסים וצעוקים עליה.
עד שבסופו של דבר היא עשתה מעשה ובילגנה את החדר, ההורים נמאסו ממנה והאב לקח יעני את "הילדה" לחורשה ואז ברח.
בסוף יש כלב, כי נוטשים כלבים.
זה סרטון שבא להעלות את המודעות, לכלבים יש גם רגשות, לא צריך להתייחס אליהם כזבל.
ואם לא נאה אז לזרוק אותו.

אנונימית
עצוב
אני מכירה את הסרטון. הוא מעיף אותי כל פעם מחדש, זה לא נהיה קל יותר לאחר כל פעם שאני צופה בו.