20 תשובות
עדי הגיעה לפני נועה.
ושתיהן אנשים שונים שלא קשורים אחד לשני.
ממש ממש לא.
שתיהן גרסא לא יוצלחת..
שואל השאלה:
נועה הרבה יותר מצליחה נראה שעדי ביטי סתם נסחבת מאחור..
אנונימית
היא גרסה לא יוצלחת של אישה בת 26.
שתיהן לא מוצלחות בואו נתחיל מזה,
הן חושבות שאם ההורים עשירים והם יחשפו את הגוף אז הן יהיו מוכרות ומצליחות.
פשוט חיות בסרט,
עוד שנה ואף אחד לא יזכור אותן, יהיו ילדים אחרים להתלהב ולצחוק עליהם.
ממש לא עדי ביטי היא עדי ביטי ויש את נןעה בנפרד...
כל זמר הוא זמר בפני עצמו לא משנה אם הוא גרוע או לא...
עדי ביטי הייתה ליפני נועה וחוץ מזה מה זה השטויות האלה שתייהם בנות אדם אף אחת לא גירסה לא יוצלחת של אף אחת, נימאס כבר עם הסטיגמות... כל אחד בן אדם שונה שיעשו מה שבא להן אבל כאילו זה ממש לא קשור
אם כבר זה ככה-
נועה קירל היא הגרסה המוצלחת של עדי ביטי.
שתיהן הגרסא הלא מוצלחת של כל הזמרות פופ למיניהן בעולם
לדעתי עדי יותר טובה מנועה והיא הייתה לפניה והיא מצליחה פשוט השירים של עדי פחות תופסים משל נועה אבל אני יותר אוהבת את עדי
א. אולי די כבר לרדת עליהן שיעשו מה שהן רוצות
ב. עדי ביטי הייתה הרבה לפניי נועה קירל
יותר כמו שנועה קירל היא כאילו הגרסא הלא יוצלחת של עדי ביטי
אם כבר נועה הגרסה של עדי
כי עדי התחילה להוציא שירים הרבה לפניה
אנונימית
תכלס עדי ביטי הייתה לפני נועה אבל נועה הרבה יותר מצליחה וגם השירים שלה יותר נחמדים
לעדי ביטי לא הולך אז היא מעלה תמונה עם התחת שלה כדי שידברו עליה
אנונימי
למה אף אחד פה לא מדבר על התמונה? רק אותי היא הטרידה ממש?
אנונימית
כן זה כמו שרית חדד ועדן בן זקן
אנונימית
לדעתי נועה קירל לוקחת את ביטי. אולי ביטי ותיקה יותר בתחום הזה אבל נועה הרבה יותר מוצלחת.
נכון שעדי ביטי היתה קודם
אבל נועה יותר עושה "רעש" ממנה חח
אבל רציני שנועה יותר מוצלחת יש לה קול יותר יפה משל ביטי
לדעתי עדי ביטי סתם חיה בסרט, היא תעשה הכל כדיי שידברו עליה.. בקשר לנועה השירים שלה יותר חמודים ומקפיצים אבל עדי בכללי גרועה בלי קשר לנועה קירל