איך להוריד מישהו בן 17 שמדבר איתי כבר תקופה והוא אומר שהוא רוצה להכיר אותי יותר.....כאילו דיברתי איתו והוא היה חמוד כזה והיה לנו הרבה על מה לדבר....והוא מתחיל לעצבן אותי והוא אמר שהוא רוצה להיות איתי בקשר של אחות ואני יודעת שמשהו מסריח כאן..והוא אמר שהוא רוצה להתייעץ איתי..ולפני הוא שאל אותי דברים כמו יש לך חבר...והוא התחיל לרמוז שהוא בקטע שלי ואחר כך הוא אמר כזה סתםם וזה...והוא אמר לי שאני מיוחדת ומעניינת ושאני ממש בוגרת וזה....קיצר איך להוריד אותו ממני?(13)
2 ביולי 2017, 01:31
תשובה אחת
תיהי משעממת תעני לו בצורה יבשה.. ובאיזשהו שלב כבר יאמס לו