7 תשובות
חחח כן, קרה לי פעם אחת.
חח סיפור חיי
וואי כן. או שבאמצע הלילה/ישר שאת נרדמת אחד האחים שלך מתגנב ולוקח לך את המטען (קורה לי תמיד)
אויש כל כך הרבה קורה לי...:(
היה קורה לי בפלאפון הקודם, עכשיו אני לא מטעינה בלילה.
כן:(:(
קרה לי פעם או פעמיים.. לא הרבה