26 תשובות
הלכנו לים בלילה בהרצליה ופשוט נרדמנו על החול בייחד וזה היה שווה את זה אפילו שקמתי מגעיל ומלא בחול
שהתנשקנו מול השקיעה איזה רבע שעה והוא אמר לי כמה הוא אוהב אותי ושהוא בחיים לא חשב שיהיה לו משהו כמוני וגם אני אמרתי לו שאני הבן אדם הכי מאוהב בעולם ושאני כל כך אוהבת אותו
הדייט הראשון האחרון שיצאתי אליו למרות שלא נהיה ביחד בסופו של דבר
בכל מקרה נסענו לים (לדייט ראשון והיא הציעה) ואז אחרי שעה במים שכבנו שעה על החוף ודיברנו מחובקים ואז נסענו לנמל ואכלנו ואחרי זה התנשקנו והתחבקנו
בכל מקרה נסענו לים (לדייט ראשון והיא הציעה) ואז אחרי שעה במים שכבנו שעה על החוף ודיברנו מחובקים ואז נסענו לנמל ואכלנו ואחרי זה התנשקנו והתחבקנו
הלילות שלנו ביחד, שהיא עזרה לי לפרוץ לה לבית ואז רצנו לחדר שלה ופשוט התכרבלנו שעות על גבי שעות.
קודם שיהיה אחד\אחת xd
אני אחזור עם תשובה מתישהו
אני אחזור עם תשובה מתישהו
התכרבלנו שעות יחד, אכלנו, ראינו סרטים, הרבצנו אחד לשני, צחקנו, התנשקנו
ואז התעוררתי
ואז התעוררתי
אנונימית
הנשיקה הראשונה שלי איתו..
זה קרה לפני שנה ^_^
זה היה הדייט הראשון שלנו. כל הדייט הלכנו ודיברנו. מוזר שאני לא זוכרת מה בדיוק הלך שם, אני רק זוכרת את ההרגשה שלי. לחץ, התרגשות, חיבה.
"את רוצה לשבת?" הוא שאל עם החיוך המקסים שלו
"על הספספל, פה?"
"כן"
"ליד מעגל המוות של הנמלים?" הצבעתי על אספה שכזאת של נמלים
"מה?" הוא אמר בצחוק
ניסיתי להסביר לו, אבל המילים הסתבכו לי בפה, התיישבנו על הספסל. הוא בחר להתיישב קרוב קרוב אלי, כך שנגענו אחד בשני.
אני המשכתי לנסות להסביר לו
הוא שתק
המשכתי לדבר על נמלים
והוא שתק
לא הבנתי למה הוא שותק, למה להפוך את המבוכה הזו לאפילו יותר מביכה. הסתכלתי עליו, הוא הסתכל עלי. הפנתי מבט, אני התביישתי, ואז הסתכלתי עליו עוד הפעם.
השפתיים שלו איכשהו נגעו בשלי. אני פיספסתי את השפתיים שלוו לגמרי, זה היה דיי מצחיק במבט לאחור, אבל אז מתתי מבושה.
"אני חושב שאני אוהב אותך" אמר כשתפס לי את היד
ואז סתם ישבנו, בשקט, בתוך העולם שלנו
מי ששואל, אנחנו נפרדנו
זה קרה לפני שנה ^_^
זה היה הדייט הראשון שלנו. כל הדייט הלכנו ודיברנו. מוזר שאני לא זוכרת מה בדיוק הלך שם, אני רק זוכרת את ההרגשה שלי. לחץ, התרגשות, חיבה.
"את רוצה לשבת?" הוא שאל עם החיוך המקסים שלו
"על הספספל, פה?"
"כן"
"ליד מעגל המוות של הנמלים?" הצבעתי על אספה שכזאת של נמלים
"מה?" הוא אמר בצחוק
ניסיתי להסביר לו, אבל המילים הסתבכו לי בפה, התיישבנו על הספסל. הוא בחר להתיישב קרוב קרוב אלי, כך שנגענו אחד בשני.
אני המשכתי לנסות להסביר לו
הוא שתק
המשכתי לדבר על נמלים
והוא שתק
לא הבנתי למה הוא שותק, למה להפוך את המבוכה הזו לאפילו יותר מביכה. הסתכלתי עליו, הוא הסתכל עלי. הפנתי מבט, אני התביישתי, ואז הסתכלתי עליו עוד הפעם.
השפתיים שלו איכשהו נגעו בשלי. אני פיספסתי את השפתיים שלוו לגמרי, זה היה דיי מצחיק במבט לאחור, אבל אז מתתי מבושה.
"אני חושב שאני אוהב אותך" אמר כשתפס לי את היד
ואז סתם ישבנו, בשקט, בתוך העולם שלנו
מי ששואל, אנחנו נפרדנו
אנונימית
בא לי בת זוג
לא הייתה לי מערכת יחסים של ממש
אבל הכי חוויה זה נראלי לישון ביחד חחח וגם היינו בים ועשיתי לו מסאג' ברגליים
זהו נראלי
אבל הכי חוויה זה נראלי לישון ביחד חחח וגם היינו בים ועשיתי לו מסאג' ברגליים
זהו נראלי
כמה ילדים חשבו שזה נורא יפה להיות הומופובים ולהציק לחבר שלי בגלל זה. הם קיללו אותו ודחפו אותו ואף אחד לא עשה כלום. פשוט רצתי אליו, תפסתי אותו ונישקתי אותו מול כולם עד שכמעט קרסה לי ריאה. הם היו פשוט בהלם והלכו. מאז אף אחד לא מעז להתקרב אליו.
אנונימי מתוסבך
הסקקס ברור, וגם שדיברנו על העתיד שלנו שעות..., בסוף נפרדנו -_-
שהצעתי לה נישואין
לא היה לי זוג,
אבל פעם ראשונה שפגשתי את הקראש שלי, שהוא עכשיו עדיין...
הוא פשוט בא וחיבק אותי
ואמר קיבלתי 100 בבגרות!
אני אציין שלא הכרתי אותו בכלל,
זאת הייתה הפעם הראשונה שראיתי אותו,
וזאת הייתה אהבה ממבט ראשון,
החיבוק הזה היה הדבר הכי טוב שאי פעם קרה לי...
אבל פעם ראשונה שפגשתי את הקראש שלי, שהוא עכשיו עדיין...
הוא פשוט בא וחיבק אותי
ואמר קיבלתי 100 בבגרות!
אני אציין שלא הכרתי אותו בכלל,
זאת הייתה הפעם הראשונה שראיתי אותו,
וזאת הייתה אהבה ממבט ראשון,
החיבוק הזה היה הדבר הכי טוב שאי פעם קרה לי...
אנונימית
שכבנו
אנונימי
באסה שלי לא היה
אנונימי
קודם שתהיה לי חברה:/
אנונימית
כשרבנו מכות
שהוא זרק עלי כריות
שהוא זרק עלי כריות
אין לי בן זוג ולא היה לי: (
עם הקראש?
אני מרגישה שכל רגע שלי איתו כמו גן עדן
אני מרגישה שכל רגע שלי איתו כמו גן עדן
טוב החברה שלי לשעבר הייתה לה סוג של הטרדה מינית באיזשהו מקום
ואז הלכנו לאותו מקום והתנשקנו שם פעם ראשונה בתור זוג,
ופעם ראשונה בשבילי
אחלה חוויה מתקנת בשבילה :)
ואז הלכנו לאותו מקום והתנשקנו שם פעם ראשונה בתור זוג,
ופעם ראשונה בשבילי
אחלה חוויה מתקנת בשבילה :)
לא היה לי אבל, היה לי קראש שאמר לי שיש לי עיניים יפות והסתכל עליהן עמוק כזה עם החיוך המקסים והממיס שלו
או שזאת הייתה רק אני וזה לא היה כזה חמוד
אבל אז זה המיס אותי
כשאני חושבת על זה עם מישהו אחר מהכיתה שלי היה פשוט סתם עובר לידי עוצר לידי מסתכל עלי רגע ואומר לי שיש לי עיניים יפות, הייתי מוטרדת xd
או שזאת הייתה רק אני וזה לא היה כזה חמוד
אבל אז זה המיס אותי
כשאני חושבת על זה עם מישהו אחר מהכיתה שלי היה פשוט סתם עובר לידי עוצר לידי מסתכל עלי רגע ואומר לי שיש לי עיניים יפות, הייתי מוטרדת xd
אנונימית
שכבנו באיזה בית מעץ והוא נישק לי את הבטן ועלה למעלה אמר לי שאני ממש יפה ונישק אותי ואז הוא אמר שהוא אוהב אותי ממש
אנונימית
וואי אני קוראת את התגובות..
תאמינו לי איך זכיתם
קודם שיהיה ואז אני אוכל לספר חח אבל אני יכולה להמציא..
תאמינו לי איך זכיתם
קודם שיהיה ואז אני אוכל לספר חח אבל אני יכולה להמציא..
כל אלו שסיפרו את כל החוויות היפות וכל זה אתם נשארתם עדיין זוג?
אנונימית
נשיקה בגשם (אין לי מושג למה אבל זה היה כיף), הרגעים הפשוטים האלה של לשכב על הדשא ולחפש צורות בעננים, שיחות נפש שנמשכו שעות בלי לשים לב לזמן
xd הרגת אותי עם שון מנדס
לא הייתה לי בת זוג אבל בהנחה שכן הייתה לי אז זה בטח היה לבלות איתה יום שלם בטבע וליצור חוויות ורגעים קטנים של אושר במחשבה שיש לנו רק אחד את השנייה
לא הייתה לי בת זוג אבל בהנחה שכן הייתה לי אז זה בטח היה לבלות איתה יום שלם בטבע וליצור חוויות ורגעים קטנים של אושר במחשבה שיש לנו רק אחד את השנייה
באותו הנושא: