5 תשובות
כן.-.
אל תסתמך על רופא אחד, תלך לעוד רופאים. אם כולפ יגידו את אותו דבר אז תאמין להם
שואל השאלה:
הייתי אצל אורולוג ו2 רופאים בכללית כולם אמרו שהכל טוב
אנונימי
אז הכול טוב.
לך לשמוע חוות דעת נוספת