3 תשובות
אתה לא הטעם שלי אני ישמח שנשאר ידידים.
בכל מקרה זה מה שאני הייתי אומרת.
"אני מצטערת אבל טוב לי להיות רווקה."
אנונימי
או שתגידי אני לא בקטע של מערכת יחסים עכשיו עם מישהו.