4 תשובות
אמרו לי שזה מרגיש כאילו יש לך אבטיח שאת צריכה ללדת. וזה מאוד מאוד כואב. כמו שאמרו למעלה, תודה לאפידורל.
מאחותי שמעתי שזה כמו כאב של גזים כל כמה שניות רק חזק פי מאה.. בקיצור תודה שהמציאו את האפידורל
תשאלי בסטיפס למבוגרים בטוח יש שם כבר אמהות (?)
אומרים שזה פי 10 מכאבי מחזור
אנונימית