3 תשובות
אז למה אני פה? (שמח לעזור)
שואל השאלה:
נהיה סקוואד*-ודרך אגב דראקו ורון שלי^^
נהיה סקוואד*-ודרך אגב דראקו ורון שלי^^
אנונימית
וואי גם אצלי אף אחד לא אוהב הארי פוטר חוץ ממני: (
מבאס
אבל אני שרופה על הארי פוטר
מבאס
אבל אני שרופה על הארי פוטר