4 תשובות
זה אותו הדבר רק שסיננו אותו לבדוק שאין בו כל מני דברים כמו תולעי קמח ועוד אבל זה אותו הדבר
חח כן, פשוט ניפו אותם, ניקו מתולעים או משהו...
אין שום הבדל.
זה קמח וקקאו רגילים לגמרי!
כן, כל הקטע בניפוי זה רק ניקוי כזה של אבקה, אבל העיקרון זה אותו עיקרון...