אני אהיה שנה הבאה ב3 יחידות מתמטיקה ואני לא יודעת כלום מהחומר של השנה, ויש לי עבודה במתמטיקה לעשות לחופש
אני רוצה להתחיל כבר היום אבל איך להתחיל? אני כל הזמן אצא מריכוז. יש לי גם תגבור עוד כמה ימים -,- אבל אני רוצה להתחיל היום! מה עושים שלא יודעים כלום מהחומר? זה עוד דף עבודה ל3 יחידות. אוף המצב שלי גרוע,לא האמנתי שאני אגיע לזה.