התחברות
הרשמה
זה בסדר עם אני בדיאטה וכל יום אני יאכל מנת בניים 3 פתי בר?
20 ביוני 2017, 21:40
קלוריות
סלטים
לחם
תפריטים
ערך קלורי
3 תשובות
כן
פ
פתאל על הזמן
עדיף משהו אחר כמו פרי או מעדן
xoxo gossip girl
לא הייתי ממליצה, בפתי בר יש הרבה סוכר וזה גם פחמימה זה בסדר פעם במרכול את זה כמנת בייניים אבל לא כל הזמן
ד
דמיינו שיש פה משפט יפה