3 תשובות
עדיף משהו אחר כמו פרי או מעדן
לא הייתי ממליצה, בפתי בר יש הרבה סוכר וזה גם פחמימה זה בסדר פעם במרכול את זה כמנת בייניים אבל לא כל הזמן