4 תשובות
אני חושבת שהרגשת ככה בגלל שזו הפעם הראשונה שלך
אם תיפגשי שוב אני ממליצה להיות פתוחה יותר ורגועה יותר אל תילחצי :)
קודם כל מזל טוב!
דבר שני, אל דאגה, זה אמור לכאוב בפעם הראשונה כי הוא הרחיב לך את קרום הבתולין, בפעמים הבאות יהיה פחות כאב עד שזה יהיה מהנה במיוחד :)
היי!
כמו שכתבו מעליי, הכאב של הפעם הראשונה הוא טבעי בהחלט.
אל תיתני לפעם אחת לקבוע לך על הפעם השניה. אם את באמת אוהבת אותו וזה בא לך מאהבה.
אנונימי