4 תשובות
אני חושבת שהרגשת ככה בגלל שזו הפעם הראשונה שלך
אם תיפגשי שוב אני ממליצה להיות פתוחה יותר ורגועה יותר אל תילחצי :)
אם תיפגשי שוב אני ממליצה להיות פתוחה יותר ורגועה יותר אל תילחצי :)
קודם כל מזל טוב!
דבר שני, אל דאגה, זה אמור לכאוב בפעם הראשונה כי הוא הרחיב לך את קרום הבתולין, בפעמים הבאות יהיה פחות כאב עד שזה יהיה מהנה במיוחד :)
דבר שני, אל דאגה, זה אמור לכאוב בפעם הראשונה כי הוא הרחיב לך את קרום הבתולין, בפעמים הבאות יהיה פחות כאב עד שזה יהיה מהנה במיוחד :)
היי!
כמו שכתבו מעליי, הכאב של הפעם הראשונה הוא טבעי בהחלט.
כמו שכתבו מעליי, הכאב של הפעם הראשונה הוא טבעי בהחלט.
אל תיתני לפעם אחת לקבוע לך על הפעם השניה. אם את באמת אוהבת אותו וזה בא לך מאהבה.
אנונימי
באותו הנושא: