תשובה אחת
סליחה שאני עונה לך אפילו שאני בן.
אבל אם הייתה לי חברה ביישנית כזאתי, הייתי בסדר כי אם זה כי זה האופי שלה ואם אני באמת אוהב אותה אז אני לא אמור לשנות אותה.
מקווה שעזרתי :)
אבל אם הייתה לי חברה ביישנית כזאתי, הייתי בסדר כי אם זה כי זה האופי שלה ואם אני באמת אוהב אותה אז אני לא אמור לשנות אותה.
מקווה שעזרתי :)