4 תשובות
אני אף פעם לא שמה איפור וזה לא פדיחה.
ואני בטוחה שהוא שכח את זה
שואל השאלה:
כן מפעם הוא מכיר אותי
אנונימית
בחום הזה לא התקלחת 3 ימים?
ולשאלתך, אם את לא מכירה אותו קרוב לוודאי שלא תראי אותו יותר אז אין מה להתפדח. פדיחה היא מביכה רק כשרואים שוב את הבנאדם.
אנונימית
חחח הרגת אותי xd
ולא הבנתי למה הוא בא._.? כאילו- הוא פשוט דפק על הדלת והלך?

ולשאלה- אל תייחסי במילא הוא ישכח את זה כבר מחר..
קורה.
בבית מתלבשים הכי מכוער אל תדאגי את לא היחידה חח