4 תשובות
אני אף פעם לא שמה איפור וזה לא פדיחה.
ואני בטוחה שהוא שכח את זה
ואני בטוחה שהוא שכח את זה
שואל השאלה:
כן מפעם הוא מכיר אותי
כן מפעם הוא מכיר אותי
אנונימית
בחום הזה לא התקלחת 3 ימים?
ולשאלתך, אם את לא מכירה אותו קרוב לוודאי שלא תראי אותו יותר אז אין מה להתפדח. פדיחה היא מביכה רק כשרואים שוב את הבנאדם.
ולשאלתך, אם את לא מכירה אותו קרוב לוודאי שלא תראי אותו יותר אז אין מה להתפדח. פדיחה היא מביכה רק כשרואים שוב את הבנאדם.
אנונימית
חחח הרגת אותי xd
ולא הבנתי למה הוא בא._.? כאילו- הוא פשוט דפק על הדלת והלך?
ולשאלה- אל תייחסי במילא הוא ישכח את זה כבר מחר..
קורה.
בבית מתלבשים הכי מכוער אל תדאגי את לא היחידה חח
ולא הבנתי למה הוא בא._.? כאילו- הוא פשוט דפק על הדלת והלך?
ולשאלה- אל תייחסי במילא הוא ישכח את זה כבר מחר..
קורה.
בבית מתלבשים הכי מכוער אל תדאגי את לא היחידה חח