10 תשובות
אני חושבת שאם תשאל רב הוא יגיד לך שלא
אבל תעשה מה שבא לך בלי שום קשר
שואל השאלה:
"תעשה מה שבאלך" הוא לא הדבר היחיד לו אנחנו הדתיים מקשיבים. אבל תודה
אנונימי
שואל השאלה: "תעשה מה שבאלך" הוא לא הדבר היחיד לו אנחנו הדתיים מקשיבים. אבל תודה

לא הבנתי למה אתה מתכוון
שואל השאלה:
שאם אסור לי לעשות משהו, זה לא משנה כמה אני ארצה לעשות אותו, אני לא אעשה אותו
אנונימי
אוקיי, מבינה אותך. זכותך.
לדעתי כן.. אני דתייה
אנונימית
כן כל עוד זה בלבוש נורמלי ואתה לא נוגע בה למה לא
אנונימית
שרה, קודם כל אומרים "שניכם", דבר שני, מי אמר שזה ספאם? זה שהוא שואל את השאלה לא מחייב אותו לעשות את זה, הוא בסך הכל שואל מבחינה דתית.
אנונימית
חח לדגמן להלפרין
יש לך כמה אופציות:
* להחליט בעצמך זה החיים שלך
* לשאול רב
* מותר עם אתה לא נוגע ושתיכם לבושים לפי מה שידוע לי חח
* זה רק אני או שגם לכם זה נראה ספאם?
לא, אבל מותר לך לדגמן להלפרין
אנונימי