2 תשובות
לפעמים שאני בדרך לחברים אני רואה את הקראשית והיא רצה אליי בחיבוק ואני מחבקת אותה שעתיים:)
אני והקראש שלי יושבים אחד ליד השני בכיתה ותמיד עושים צחוקים וזה ממש כיף