8 תשובות
בת כמה את בערך 16-20
יש לך חיים שלמים לפניך.
להתחתן, להוליד ילדים לגדל אותם, לעבוד, להנות
תחשבי טוב יהיה טוב
עצה מפיקה
יש לך חיים שלמים לפניך.
להתחתן, להוליד ילדים לגדל אותם, לעבוד, להנות
תחשבי טוב יהיה טוב
עצה מפיקה
ואולי לא מיצית שום דבר?
שואל השאלה:
מיציתי..
מיציתי..
אנונימית
איך את בטוחה שכן מיצית? לא עשית הכול, ניסית הכול, וראית הכול, העולם הוא ענקי, יש מלא מדינות שלא היית בהן, מקומות שלא ביקרת בהן, אנשים שלא פגשת, תרביות שלא למדת, חוויות שלא חווית והכול
שואל השאלה:
זה לא מעניין.. פשוט מיציתי וזהו זה הכל
זה לא מעניין.. פשוט מיציתי וזהו זה הכל
אנונימית
לא מיצית, וזה כן מעניין, איך את בטוחה שכן מיצית? את עוד צעירה, כל החיים שלך לפניך, יש המון דברים שלא עשית, חווית, טיילת, חלמת, ראית והרבה, לא היית בסין, יפן, הולנד, ראית מקומות, למדת דברים, הגעת לגבהים חדשים וכל זה, תשקלי את זה מחדש, ייתכן שאת טועה ואינך מיצית, העולם הוא דבר ענקי, יש דבירם חדשים ללמוד כל הזמן, נגיד ככה, את צעירה ולא מבוגרת בת 50 או 70 שהגיעה לגמלאות וזה, יש לך כל הזמן בעולם לעשות הכול.. תחיי את החיים.
מי אמר שאת תחיי עד אז?
חוץ מזה, רואים שלא חווית כלום. בגלל שהעולם גדול אין מצב שמצית עכשיו זה מקודם מדי.
אל תתני ליאוש לכניע אותך
חוץ מזה, רואים שלא חווית כלום. בגלל שהעולם גדול אין מצב שמצית עכשיו זה מקודם מדי.
אל תתני ליאוש לכניע אותך
בדיוק! ^עוד לא עשית שום דבר, לא ביקרת במקומות בארץ, בצפון או דרום, לא היית בחו"ל ולא טיילת בעולם גם לא היית בסין או הודו או אמריקה ולא טסת וראית עולם וכ"ו