3 תשובות
וואוו אני לא מאמין שאשכרה בנות אוכלות ככה
זה בריא מידיי!
אני אוכל כל דבר טעים שאני רואה ולא כזה אכפת לי מהקלוריות ומהשעה (אתמול 4 משולשי פיצה אחרי אימון חעע)
והנה בסופו של דבר אני רזה וניראה טוב
בריא כן,
בכמות לא מספיק
בריא מאןד
כל הכבוד!