12 תשובות
בהחלט
לא.. אני מכירה הרבה כאלה
ממש לא
הקראשית שלי מדהימה מכל בחינה אפשרית
אנונימית
אח שלי.. נשדך לך..
לא חושבת.. יש המון אנשים מדהימים שהאופי שלהם עושה אותם כל כך יפים! וגם כאלו שיפים בעצמם!
המורה הפרטית שלי לחשבון
הקראשית
ולא רוצה לצאת שוויצרית אבל אני חושבת שגם אני קצת:) או שזה לפחות מה שאומרים לי חח
אנונימית
התפיסה של האנשים שאם האדם יפה אז האופי חרא ואם הוא מכוער אז האופי טוב
היא לא תמיד נכונה אך חלקית כן ואסביר
בדרכך בחברה אנשים יפים הם מקובלים - עכשיו בדרכך למקובלים יש ביטחון עצמי גבוה שמוביל ל"חשות" שכאילו כולם חייבים לו והוא לא שם על אפחד ואז זה די אופי חרא

אנשים מכוערים בדרך כלל לא מקובלים מה שלא מוביל בעצם ל"חשות" או לחץ חברתי
כי כאילו הם "החננות" ומה שקורה שהחננות הם הילדים "הטובים"

סליחה עם פגעתי במישהו כמובן שלא כל מי שיפה מקובל עם אופי חרא ולא כל מי שמכוער הוא חנון וילד טוב ירושלים זה בכלל לא ככה זה ככה נטו כפי שאני רואה וכפי שאני חושב שרובנו רואים
אנונימי
כן. עובדה שאני היחיד
עובדה שאתה חי בסרט (חחח בצחוק אל תכעס)

לשאלתך ברור שלא..
אנונימית
צחקתי גם אני אנונימית