4 תשובות
אפשר גם ישר אחרי אימון וגם חצי שעה אחרי. כדאי בטווח של השעה מסיום האימון
אפשר ישר ואפשר חצי שעה אחרי עד שעה.
זה ממש לא בריא. אנשים צריכים להספיק להקשיב לפרסומות.
אם את בדיאטה או מנסה להיות בכושר, אל תאכלי לא לפני ולא אחרי האימון. תאכלי מנת חלבון במקום
^אז מה זה בדיוק?

כן, זה בסדר גמור, זאת כמות נחמדה של חלבון וסידן.
אך עדיף אחרי אימון דנונה פרו טריפל זירו, הוא מכיל 11 גרם חלבון והוא נטול פחמימות ושומנים.
אם לאכול 2 כאלה אחרי אימון זה כמו לצרוך אבקת חלבון. (טריפל זירו)

אני אוכל קוטג' (5 דק' אחרי אימון) ומאז שהתחלתי לאכול את הקוטג' אחרי אימון, ראיתי תוצאות יפות יותר (כמובן שאם לא היה הרבה שומן בקוטג' אז התוצאות היו כפולות)
אנונימי