4 תשובות
בגלל שיש יותר גזענות כלפי אתיופים, מעדיפים לרחם על האתיופים ולתת להם את הכבוד
חחח בגלל שעל אתיופים יש יותר גזענות.
לא חושבת שזה מוצק להגיד על שניהם, אבל בהירי עור יכולים לשנות את זה, כהי עור לא.
מאותה סיבה שזה בסדר להגיד שרזה זה מכוער ושמן לא
אנונימית