4 תשובות
ניסיתי הוא מוריד טוב אבל הוא ממש מסריח והשיער צומח בחזרה כמו בגילוח
אני עושה עם קרם של אורנה19 טיפה מסריח אבל השיער גודל ממש לאט אז אני עושה פעם בחודשיים.
ספרי לא טוב הוא נגמר ממש מהר כאילו אחרי איזה שתי רגליים
המשחה טובה אבל היא ממש כמו גילוח רק יותר זמן וממש מסריחה
עדיף לך לא לקנות ולעשות שעווה לייזר או גילוח מה שנוח לך
המשחה טובה אבל היא ממש כמו גילוח רק יותר זמן וממש מסריחה
עדיף לך לא לקנות ולעשות שעווה לייזר או גילוח מה שנוח לך
וואי ויט מושלם אני אוהבת את הקרם אבל גם הספרי נדיר
באותו הנושא: