5 תשובות
תקשיבי את לא צריכה לרדת, את במשקל מצויין יחסית לגובה שלך
את יכולה לעשות ספורט וככה להתחטב אבל באמת שאת במשקל מצויין
שואל השאלה:
אני בעודף משקל?
אנונימית
בכלל לא, את במשקל תקין
תימנעי מאוכל תעשייתי וממתוקים, אל תפספסי ארוחות אף פעם פשוט תאכלי מסודר, שתי לפחות שש כוסות מים ביום, תאכלי ירקות ותעשי ספורט
שואל השאלה:
יש לכם הצאות לתפריטים?
אנונימית