2 תשובות
יש מה להשוות
אוניברסיטאות שונות יש להם רמות שונות
ומכללות בדר"כ ברמה יותר נמוכה
לפתוחה יש עוד שאתה לא הולך לשיעורים ולומד לבד שזה עוד יותר קשה
אוניברסיטאות שונות יש להם רמות שונות
ומכללות בדר"כ ברמה יותר נמוכה
לפתוחה יש עוד שאתה לא הולך לשיעורים ולומד לבד שזה עוד יותר קשה
באופן כללי האוניברסיטה הפתוחה נחשבת פחות "נחשבת" ממקומות להשכלה גבוה אחרים, כמו העברית, בן גוריון והשאר.
אבל נגיד החברה הכי טובה שלי מתחילה ללמוד באוניברסיטה הפתוחה מדעי מחשב, הקיץ (עולה לכיתה יא'), והיא לא יכולה במקום אחר, כי הם דורשים בגרות או מבחן מסכם כדי להתחיל את התואר. והיא ממש חכמה.
פשוט הזמינות של האוניברסיטה ותנאי הקבלה אליה נמוכים יותר, אז המוסד עצמו "נחשב" פחות.
אבל נגיד החברה הכי טובה שלי מתחילה ללמוד באוניברסיטה הפתוחה מדעי מחשב, הקיץ (עולה לכיתה יא'), והיא לא יכולה במקום אחר, כי הם דורשים בגרות או מבחן מסכם כדי להתחיל את התואר. והיא ממש חכמה.
פשוט הזמינות של האוניברסיטה ותנאי הקבלה אליה נמוכים יותר, אז המוסד עצמו "נחשב" פחות.
באותו הנושא: