3 תשובות
כי זה מקום שבדרך כלל מחפש נוער לעבוד.
כי יש מלא בני 15 16 שמסיימים ללמוד ורוצים לעבוד וזה בערך המקום היחיד שיקבל אותם
כי כולם רוצים לעבוד בזה זה החלום שלהם בחיים