5 תשובות
תחפשי בגוגל "איך לעשות חברים"
מצטרפת לשאלה
אנונימית
סתם שלחי הודעות לבניםשנראה לך שיהיה לך כיף לדבר איתם ושיש לכם תחומי עיניין משותפים והחיבור יבנה לבד.
רק צריך להתחיל אותו
תמצאי לך מישהו שתרגישי נוח לדבר איתו ולהיפתח אליו
ולאט לאט תתחילי לפתוח בפניו את הלב
בהצלחה:)
הנה לך
"המדריך לפתיחת קשר עם ידידים":



נו באמת

זה פשוט בא לבד אין איזה "דרך" או "טכניקה" מיוחדת