3 תשובות
אני חושבת שזה תלוי מה כתוב בהגדרות שלה.
אם יצאת זה לא שמר. או שזה שמר רק את השם בלי הסיסמה.
אם יצאת היא לא יכולה להיכנס, אלא אם כן יש לה את הסיסמא.
באותו הנושא: