7 תשובות
אני חושב שזה בסדר, אין בזה שום דבר רע
לגיטימי
אם אתם אחראים ויכולים להסתדר לבד כן.
אבל עם אישור הורים כמובן
כן, בכיתה י לרוב נוסעים עם חברות / חברים לאילת
אנונימית
כן