7 תשובות
לא
לא. אני עדיין בדעה שזה שיר גרוע.
לא, שיר מזעזע.
לצערי כן: (
לא, מההתחלה אמרתי שהשיר הזה ממש יתפוס
בתכלס עד עכשיו זה השיר הכי טוב שלהם, כי לכל שאר השירים לא היה קצב משהו
בתכלס עד עכשיו זה השיר הכי טוב שלהם, כי לכל שאר השירים לא היה קצב משהו
חח כן, כי זה קליט הכל בסדר טודו בום