2 תשובות
לנסות להכניס הומור וכייף לחיים, ולקחת הכל בקלילות
הייתי בעבר, לפני שנתיים, אבל אני חושבת שנכנסתי לזה שוב.
כרגע אני כבר חודשיים וחצי בבית, בלי יציאות פרט לאחת או שתיים. שגרת היום שלי בנויה משכיבה במיטה, שמיעת שירים, התחברות לאתר וצפייה בסדרות - לא הרבה. אני לא זוכרת את הפעם האחרונה שהייתי בבית הספר מלבד בבגרויות.
אני מודעת לעובדה שאני צריכה אבחון פסיכיאטרי. לראשונה, אני באמת שוקלת ללכת.
אנונימית