2 תשובות
לא מסכים, אם לכל אחד היה כוח על העולם היה נהרס תוך יום.
הם קיימים, פשוט מוחבאים מהעולם.
אם לכולם היו כוחות על הרבה דברים היו נהרסים, חברות היו פושטות רגל, אנשים רבים היו מאבדים את עבודתם, רשויות היו מתפרקות, היו מרדים, היו אפליות.
כוחות על בטעיים קיימים אבל מוחבאים כדי שאנשים לא ישתמשו בהם לרעה
אם לכולם היו כוחות על הרבה דברים היו נהרסים, חברות היו פושטות רגל, אנשים רבים היו מאבדים את עבודתם, רשויות היו מתפרקות, היו מרדים, היו אפליות.
כוחות על בטעיים קיימים אבל מוחבאים כדי שאנשים לא ישתמשו בהם לרעה