6 תשובות
מעדת ושברת אותו?
משהו נפל עליו בטעות ואת ניסית לעצור את זה, תתנהגי שאת ממשך עצבנית ממה שקרה
כולנו טועים יותר מפעם אחת פשוט תגידי את האמת ששמת רגליים ונשבר היא לא עכשיו תהרוג אותך הרי זה בטעות הכל טוב.
מה שהאחרון אמר נכון
שמע לא קרה כלום.
וזה עוד קרה בטעות אז אל תדאג..
שמע לא קרה כלום.
וזה עוד קרה בטעות אז אל תדאג..
השולחן שלך שובב כל הזמן שם עלי רגליים, התעצבנתי עליו.
אנונימית
"נפלתי על השולחן"
זה גרוע אל תשתמש בזה אבל לפחות ניסיתי
זה גרוע אל תשתמש בזה אבל לפחות ניסיתי
באותו הנושא: