9 תשובות
לא.
יש בכיתה יא בגרות אחת ובכיתה יב בגרות אחת.
לכל בגרות יש לך כמה מועדים חלופיים אם לא היית\ אם אתה רוצה לשפר את הציון.
יש בכיתה יא בגרות אחת ובכיתה יב בגרות אחת.
לכל בגרות יש לך כמה מועדים חלופיים אם לא היית\ אם אתה רוצה לשפר את הציון.
שואל השאלה:
ואם אני אעשה 5 במתמתיקה, זה גם 2 בגרויות?
ואם אני אעשה 5 במתמתיקה, זה גם 2 בגרויות?
אנונימי
לא, זה רק 2 שאלונים.
ב5 יחידות אנגלית יש שלושה שאלונים- מודל e,f,g.
את שלושת השאלונים עושים במהלך י"א וי"ב ועל מנת לקבל בגרות מלאה צריך להשלים אותם.
את שלושת השאלונים עושים במהלך י"א וי"ב ועל מנת לקבל בגרות מלאה צריך להשלים אותם.
לא, אין קשר במספר יחידות שאתה עושה לכמות בגרויות שתעשה.
יחידות זה פשוט רמות שונות ופותח יותר דלתות בעתיד כי זה כאילו רמה מסויימת
מקווה שהבנת xd
יחידות זה פשוט רמות שונות ופותח יותר דלתות בעתיד כי זה כאילו רמה מסויימת
מקווה שהבנת xd
בנוגע למתמטיקה יש שני שאלונים 806 שהוא מקנה לך 3 יחידות, ו807 שהוא מקנה 2 יחידות.
לא חח
לתשובה מעליי, גם 4 יחידות עושים 2 בגרויות
לתשובה מעליי, גם 4 יחידות עושים 2 בגרויות
כן. גם במתמטיקה.
הכן הוא על זה ששאלת אם נגשים ל2 מועדים כמו באנגלית.
לא לשאלה של5 בגרויות.
לא לשאלה של5 בגרויות.
באותו הנושא: