6 תשובות
המשטרה תמיד הייתה ככה ותשאר ככה, המשטרה גזענית
זה זוועה כי ילדים, הם ילדים. הם ילדים.
ואם הילד מחונך בצורה כזו או אחרת, זה לא סיבה להתנהג אליו באלימות!
קצת דיוק הם לא רק צעקו אלא השליכו חפצים לטענת המשטרה.

והאם זה הגיוני שחייל במדים לא יכול להיכנס לשכונות חרדיות מסוימות?

וכן לפעמים יש שימוש בכוח לא סביר במהלך מעצרים זה קורה בכל מקום בעולם, ולזה יש מח"ש למקרים הבלתי סבירים מאד.

אבל עדיין מי שהתחיל הבעיה זה לא רק המשטרה אלא המתפרעים שמה לעשות חלקם גם ילדים.
שואל השאלה:
"לטענת המשטרה" אתה אמרת. אני מסכימה אתך לגבי הנושא של תקיפות חיילים, אבל לטענת התושבים עצרו אנשים שבאותו רגע יצאו מבית כנסת.

מח"ש לא באמת מטפל, ברוב המקרים אין אפילו חקירה, וגם כשיש, היא נסגרת.

כל מה שהשוטרים טענו זה שהם ראו את הילד (שלטענת משפחתו רק עבר במקרה במקום) צועק על הבלש שמחופש לחייל. על צעקה מגיע כזה דבר?
אנונימית
קראת הכתבה?
אני ציטטתי מהכתבה שלטענת/לדברי המשטרה זרקו חפצים.

ואני לא מצדיק הפעלת כוח בלתי סבירה ע"י המשטרה אבל כשיש אירועים בהכרח שזה יקרה גם.

ומח"ש נהיה יותר יעיל משנה לשנה חצי מהחוקרים שלה הם כבר לא שוטרים לשעבר אלא אזרחים. נכון שרוב החקירות נסגרות כמו שרוב החקירות על אונס גם נסגרות במדינה. פשוט קשה להעמיד לדין וצריך ראיות חזקות וברורות.

ואני מפקפק ששוטר קם בבוקר והחליט שהיום הוא הולך סתם להתנפל על ילד שיצא מהבית כנסת.
אם יכול להיות טעות בזיהוי-כן.
אם לפעמים המשטרה מגיבה בכוח ייתר-כן.
אבל המשטרה מגיבה פה לתופעה של קבוצה חרדית, הקבוצה היא האשמה.
והאנטי דומקרטים זה הקבוצות החרדיות האלו ולא המשטרה