3 תשובות
אם הוא בגד בך אז ממש לא אל תחזרי אליו!
אנונימית
לדעתי תגידי לו שאת לא רוצה להפגש. עם הוא בגד בך אז זה אומר שהוא לא נאמן ושאת לא יכולה לסמוך עליו. ובלי קשר, אני לא הייתי יוצאת עם מישהו שחברה שלי דלוקה עליו.
שואל השאלה:
הייתי איתו חמישה חודשים ורק אחרי שלושה חודשים היא פגשה אותו...
אנונימית