11 תשובות
לי לא
כן אני אוהבת בשר
חוץ מהודו
לא סובלת הודו
זה מגעיל רצח
יאפ בשר זה טעים
בשר זה אוכל, אוכל זה טעים.
~עשה לי חשק להמבורגר, לול~
לא מתה על בשר
חבל שבשביל הבשר והחלב האלה, מפרידים עגלים מאמהותיהם, גורסים אפרוחים חיים וכו'.
אולי "תסבול" שלא תאכל בשר, חבל שהחיות באמת סובלים.
#טבעוני
אנונימי
נחמד כזה, יש דברים יותר טעימים. (חוץ מהמבורגר, זה מושלם).
אנונימית
מת על בשר. אוהב חיות, אבל בשר אני אוהב יותר:)
תלוי, בכללי כן.
מתה על בשר
כן. אבל תלוי איזה. אני אוהבת רק חזה עוף, המבורגר, ושוקיים