3 תשובות
איי סוף סוףף
אני מתרגשת למופע סיום לסיים את הבית ספר בתחושה כזאת
שזהו.. הנה עברו לי 12 שנות לימוד
עשיתי כל כך הרבה ב-12 שנים האלו:)
תאמת יכול להיות שאני אתגעגע ללימודים
אבל לא אתגעגע למבחנים ולבגרויות
אגוזקוקוס
רק מתה כבר לעוף. מיצינו, נמאס.
שואל השאלה:
לי זה ממש עצוב, אני לא מצליחה לעכל שהתקופה הזאת מסתיימת, אני ממש הולכת להתגעגע לבית ספר ולכל התלמידים ובכלל לשגרה הזאת

אני היחידה שמרגישה ככה?
אנונימית