3 תשובות
מסוכר, אי צחצוח שיניים וזלזול בשיניים. צריך לצחצח לפחות פעמיים ביום. בנוסף על כך צריך לבקר אצל רופא שיניים לפחות פעם בחצי שנה.
החיידקים בפה ניזונים משאריות המזון בפה ומפרישים על השיניים חומצה, ככל שיש יותר שאריות מזון כך החיידקים יפרישו יותר חומצה והחור יהיה גדול יותר.
לכן, כדי למנוע זאת מצחצחים שיניים בשביל לסלק את שאריות המזון.
בנוסף מומלץ לבקר מידי פעם אצל רופא השיניים.
אנונימי
להקפיד לצחצח שיניים לפחות פעמיים ביןם ולא לאכול הרבה מתוקים כמו סוכריות גומי וכאלה..