2 תשובות
את פשוט לוקחת תכבל של האייפון מחברת תאייפון למחשב במחשב את ניכנסת למחשב שלי את לוחצת על האייפון שם יש תיקיות של התמונות של את פשוט מסמנת תתמונות ומעבירה למחשב זה הדבר הכי קל ביקום חחח הייתי עושה את זה מגיל 5
תשלחי לעצמך את התמונות למייל מהפלאפון
ככה אני עושה
ככה אני עושה
באותו הנושא: