4 תשובות
שמעי אני למשל קיבלתי את המחזור מאוחר יחסית, 14 ורבע משהו כזה, כל אחת בקצב שלה וזה לא נורא בכלל (: תהני כל עוד את יכולה חח (: חוץ מזה, רוב הסיכויים שתמשיכי לגבוהה עד גיל מאוחר יותר מהאחרות, וזה מעולה (:
כמו שאמרו מעליי, אם את לא מקבלת עד גיל 15.5, 16 כדאי שתלכי לרופאה. בינתיים שימי לב שאת אוכלת נכון (:
שמעי חכי עוד טיפה זמן, ספרי לאימך על זה ואם לא תקבלי תוך חודש-חודשיים אני ממליצה שתלכי לרופא לבדוק זאת
אם עד גיל 16 לא תקבלי כדאי שתלכי לרופא לבדיקות..
בגיל 14 זה בסדר, בגיל 15-16 אפשר להתחיל לדאג ולבדוק אצל רופא.
מתי אמא שלך קיבלה? או דודות שלך?
זה גם קשור מבחינה גנטית.