התחברות
הרשמה
אני יותר מידי רגישה לקללות והכל...
והכיתה יודעת את זה והם עושים הכל כדי לא לעזור לי!
היום ילדה אמרה שאני מכוערת ואני נפגעתי ממנה...
אתמול 3 לתמידים קיללו ואתי ונפגעתי....
הם אמרו בצחוק.... והם יודעים שאפילו שזה בצחוק זה מעליב...
מה לעשות? אני עצבנתי..
25 במאי 2017, 18:32
קללות
שנאה
בכי
מילים
ביטחון עצמי
2 תשובות
תסבירי להם
ג
ג'ף מנגום
תתלונני עליהם דה מי הם בכלל.
ה
הייי חדשה פה